Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MiWi Milena Witek
Kontakt i sposób porozumiewania się: telefonicznie: + 48 505903114; mailowo: miwimilenawitek@gmail.com; listownie: Milena Witek MiWi , Wiśniowa 7, 58-100 Wiśniowa
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Milena Witek MiWi [dalej “Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej “Regulamin”].
- Właścicielem Sklepu jest Milena Witek, Wiśniowa 7, 58-100 Wiśniowa Nip 6642095637 Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2 Zamówienia
- Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sklep poprzez informację potwierdzającą w przysłanym e-mailu.
§3 Płatności
- Klient dokonując zamówienia ma możliwość wyboru z poniższych form płatności:
- Przelew bankowy – wpłata na konto bankowe Sklepu,
- Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Zapłata przy odbiorze (przesyłka pobraniowa).
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24.pl
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul.
Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań
Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon
301345068.
§4 Wysyłka towaru
- Zamawiający może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
- Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
- Dostawa za pośrednictwem Paczkomatów InPost 24/7.
- Koszty dostawy pokrywa Klient
- Koszt dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy.
- Koszty dostawy są podawane przy składaniu zamówienia i w przypadku paczek zagranicznych uzależnione są od wagi przesyłki.
- Sklep MiWi będzie dążył do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 24 godzin roboczych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia przez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia z zastrzeżeniem pkt 8, jednak termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku dużej ilości zamówień.
- W celu ułatwienia i usprawnienia procesu kupowania za pośrednictwem witryny www.milenawitek.pl, pomiędzy klientem a sklepem prowadzona jest korespondencja e-mailowa.
- W przypadku płatności przelewem termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§5 Reklamacje i zwroty
- Reklamacji podlegają:
- Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta,
- Towary uszkodzone mechanicznie w czasie transportu (Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem od kuriera),
- Towary niezgodne z zamówieniem.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient ma obowiązek odesłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres:
Sklep MiWi , Wiśniowa 7, 58-100 Wiśniowa
, lub inny wskazany przez Sklep w zwrotnej informacji e-mail lub telefonicznie. - Klient ma obowiązek odesłać reklamowany niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania), podstawa prawna: Art.34 p.2 Ust. z dn. 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpienia od umowy.
- Klient zwraca towar w terminie 30 dni od odbioru towaru, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (e-mail lub pisemnie) zawierającym wszystkie informacje podane we wzorze stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu, na adres: Milena Witek MiWi , Wiśniowa 7, 58-100 Wiśniowa lub inny wskazany przez Sklep w zwrotnej informacji e-mail lub telefonicznie.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego towaru.
- W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę za produkty (a w wypadku zwrotu całości zamówienia również koszt przesyłki do klienta). Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
- Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych
§7 Ochrona prywatności
- Składając zamówienie Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Administratorem danych osobowych jest firma Milena Witek MiWi, Wiśniowa 7, 58-100 Wiśniowa Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.
- Dane osobowe nie są przekazywane, sprzedawane ani wymieniane w celach marketingowych z innymi firmami. Dane przekazywane są innym podmiotom wyłącznie w celu świadczenia usług związanych ze zrealizowaniem zamówienia: firmie Przelewy24.pl (szybkie płatności), firmom kurierskim w celu realizacji przesyłki.
- W zależności od dobrowolnie wyrażonej zgody, udostępniony przez Użytkownika adres e-mail będzie wykorzystywany przez Administratora w celu kierowania do Użytkownika drogą elektroniczną bezpłatnego Newslettera, zawierającego informacje handlowe. Podany adres email będzie w tym celu udostępniony firmie Freshmail, która realizuje wysyłki neweslettera.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newslettera).
- Strona Sklepu internetowego używa plików “cookies”. Cookies są małymi plikami umożliwiającymi urządzeniom używanym do przeglądania sieci Internet (np. komputer, smartfon, etc) zapamiętywanie specyficznych informacji dotyczących używanego urządzenia. Informacje zarejestrowane w plikach cookies są używane m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb Klienta. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli ustawienia te pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień dotyczących plików cookies może ograniczyć funkcjonalność serwisu.
§8 Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym tekstów informacyjnych, zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody.
§9 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji na stronie Sklepu.
§10 Karty podarunkowe
1. Klient ma możliwość zakupienia elektronicznej karty podarunkowej w postaci unikalnego kodu rabatowego, do wykorzystania w sklepie www.milenawitek.pl
2. Klient może zamówić również fizyczną kartę podarunkową z zawartym kodem, wówczas należy opłacić koszt przesyłki wg. cennika
3. Karta podarunkowa jest ważna przez 12 miesięcy od czasu zakupu.
4. Kod podarunkowy jest jednorazowy i unikatowy. Kod rabatuje produkty, nie rabatuje kosztów przesyłki.
5. W przypadku wykorzystania części kwoty generowany jest kod na pozostałą kwotę z karty.
6. Karta podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne